OKUL ALAN ÖĞRETMENİ
OKUL ALAN ÖĞRETMENİ
2021-2022 Eğitim, Öğretim döneminde, Emekevler Mesleki Teknik ve Anadolu Lisesi, Güzellik ve Saç Bakımı bölümü 11 ve 12. Sınıf öğrencileriyle Erasmus projesi kapsamında, Avusturya, Viyana'da aldığımız "Bilgisayarlı Saç ve Makyaj Tasarımı" uygulamasının kurumumuza dönüşümünü sağlamış bulunmaktayız.
Böylece, hem mezun olan öğrencilerimiz kolayca iş bulabildiler, hem de bazıları kendi iş yerlerini açan katılımcılarımız kolayca geniş müşteri kitlesi çekmeyi başardılar.
Şu anda okulumuzda alttan gelen bölüm öğrencilerimiz bu tasarımı deneyim ve uygularımız sayesinde kolayca öğrenebilmektedir. Zamanımızın uzun olması yeni öğrencilerimizin daha fazla uygulama imkanı bulmalarını sağlamaktadır. Yıl sonunda hepsi bu konuda da deneyimli birer eleman olarak karşımıza çıkacaktır diye umut ediyoruz. Mezun olduklarında kolayca iş bulacaklarından neredeyse eminiz.
Katılımcı bölüm öğretmeni olarak, öğrencilerim ve kurumum adına, AB projelerinden sorumlu tüm yetkililere, Ulusal Ajans'a, okul yönetimine, projemizi başından sonuna kadar yürüten tüm ekip arkadaşlarıma ve yurt dışı ortaklarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Teknolojik bir tasarım elde ettik, hayata ve dünyaya bakış ufkumuzu genişlettik, yeni mesleki teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek AB ortaklarımızla karşılıklı paylaşma fırsatı yakalamış olduk. AB yolunda, dostluk bağlarımızı güçlendirmede kendi payımız ölçüsünde katkımız olduğuna inanıyoruz.
In the 2021-2022 academic year, we have transformed the "Computerized Hair and Makeup Design" application, which we received in Vienna, Austria, within the scope of the Erasmus project with the 11th and 12th grade students of Emekevler Vocational Technical and Anatolian High School, Beauty and Hair Care department, into our institution.
Thus, both our graduates were able to find jobs easily, and our participants, some of whom opened their own businesses, easily managed to attract a large customer base.
Currently, our students from the lower department can easily learn this design with the contribution of our experience and practices. That we have long enough time allows our new students to find more practice opportunities. We hope that at the end of the year, all of them will appear as experienced staff in this field. We are almost certain that they will easily find a job once they graduate.
As a participating department teacher, on behalf of my students and my institution, I would like to thank all the officials responsible for EU projects, the National Agency, the school administration, all my teammates who carried out our project from the beginning to the end, and our foreign partners.
We have achieved a technological design, we have broadened our horizons of view of life and the world, we have had the opportunity to share with our EU partners by closely following new professional technological developments. We believe that we have contributed to the extent of our own share in strengthening our friendship ties on the way to the EU.